Hebben jullie airco? Jazeker!
Ons pand is volledig geklimatiseerd. Dus ook op de warmste dag van het jaar stap je bij ons binnen en is het gewoon lekker! Geen gezweet tussen de bowlingbanen, ook niet tijdens het rennen en vliegen in Prison Island, maar gewoon een fijne avond met aangename temperatuur.
